badhuset.

Idag har jag å mamma varit på badhuset me barnen de stormtrivdes som fisken i vattnet :)
Det jag tycker är kul är att Jack inte är rädd för vattnet alls han hoppar simmar går rakt ut som ingenting då är det kul att bada med honom. Charlie tyckte också det va roligt och skrattade och tittade på alla figurer som fanns i mamma mu bassängen.
Nu sover de förståss som två klubbade sälar, Charlie somna när han satt och åt inne på cafet så trött va han får se hur länge han vill sova kommer säkert vakna någon gång i natt och tycker att han ska kliva upp och leka.
Kul va det iaf och förhoppningsvis blir det samma sak nästa vecka för en sådan här lätt nattning vill jag vara med om igen :P
för övrigt så kan jag spy på alla träningsprogram denna vecka måste bero på mitt "depp" över patrik.
Jag hade gått ner igen från 97-93,5, 3,5kg på 4 veckor inte total hög förbränning men det är ju minus iaf :)
jag känner att midjan har minskat och märker det på kläderna vissa sitter bättre och andra kan jag tvinga på med lite våld :P de sitter som ett korvskinn men i julas kom en hel del klänningar inte ens över brösten eller rumpan men nu så går det uppenbarligen så det har ju gett resultat märker jag.
Så det gäller väl att ligga i trotts mitt depp annars hamnar man i en ond cirkel med godis och chips igen.
Postat av: Veronica

Det är ju kíng att du gått enr nästan 1kg i veckan trotts att du varit sjuk och "fuskat" lite. Nu vet du ju hur mycket mer du kan ta näst kommande veckor om du kör på! :D

2012-02-08, 12:35:23 - URL: http://veronicakejerhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: