Less!!

Nu är jag riktigt less på mina barns rubbade sov tider! I 2,5månaders tid har vi fått kliva upp mellan 4:30-7:00 varje dag. Och de sover aldrig en hel natt nå mer utan vaknar 2 gånger och ockuperar sängen så vi har typ ca 10cm var att sova på av 180. jag är van att de sover hela nätter från 20-8:00 men nu ska det tydligen inte vara så längre. Inte nog med det så har de fått för sig å va uppe länge på kvällen nu också å inte kan sova! Å det är vi verkligen inte van med, det är verkligen hur skönt som helst att få dem i säng till 20:00 å sen ha typ 3 timmar själv uppe nu får man nästan lägga sig samtidigt vissa dagar! Detta gör nu att jag sover ca 4-5 h varje natt jag har huvudvärk konstant och är allmänt grinig! Mycket blir lidande av för lite sömn å allra helst barnen som ska på dagis hela dagarna denna vecka!! MÅSTE bli en ändring på detta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: