Fredag :)

Igår va det en riktig toppen dag, vi drog iväg till järnvägsmuseet i Gävle med barnen. Jag har aldrig sett Jack så lyrisk över något i mitt liv. Han sprang runt i varje tåg å pekade på dem å skrek tutut mamma tutut pappa, Charlie tutut, phu tutut ( vilket betyder nalle phu kör de här tågen i hans favorit program) han fick åka minitåg också med Magnus det va nog också en klar favorit. Det fanns även Bobby cars tåg å ett Lekrum med trä tågbanor i. Blir fler besök där igen tror jag bestämt kan ge en hel del för att få se hans glada min när han leker å ser tågen :) Charlie hade också ganska kul men jag tror det skulle va roligare om han såg lejon, lejonkungen är ju hans favorit. Efter museet så drog jag å Charlie å firade Veronica där bjöds det på gofika å trevligt sällskap :) På kvällen lekte vi på gården å när ungarna gick å la sig gav jag mig ut för att plocka blåbär fick ihop ca 1,5 liter å mer ska det bli. När jag kom hem så tog jag å Magnus oss ett dopp i poolen å sen va det läggdags även för oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: