Helg :)

Har verkligen varit en toppen helg nu :) härligt fredagsmys med pizza chips å barn som somna i soffan. Å lördagen bjöds på fest med rock i järbo, jag hjälpte till å stog i baren mycket slit men också kul :) träffade massor av roligt folk å dansade å lyssnade på bra musik.
Gud vad roligt det är att klä upp sig å sminka sig å göra sig fin man känner sig som en ny människa jämfört med hur man brukar se ut. Mår bra med sig själv å då mår andra bra av att vara med en också. En lite främmande känsla för mig nu för tiden men dock väldigt efterlängtad :)
Jag hade inte ens ångest när jag vaknade dagen efter utan kunde njuta av att jag hade haft det så himlans skoj!
Tack för att ni va barnvakt Siv å Uffe å tack alla som förgyllde min kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: