Älskade barn!

Gud vad jag älskar er barn!
idag fick jag reda på något riktig riktigt hemskt en liten kille i jacks ålder har dött nyligen och ja finns inte mer! Han skulle fylla 3 nästa vecka å hade en bror som var 10mån yngre. Vi har träffat familjen en hel del gånger på öppna förskolan å det är helt sjukt svårt att ta in att den lillkillen är död! Jag kan inte sätta mig in i tanken hur det skulle vara om det hände mig jag vill inte tänka tanken för det skulle vara så fruktansvärt att det inte går å sätta ord på. Å hans lillebror som helt plötsligt inte har någon storebror....alltså jag har fan gråten i halsen hela tiden nu efter jag fick reda på det här!
Lider å skänker en tanke till de föräldrar som drabbades av denna tragedi.
Jag hanterar inte detta nå bra å många tårar kommer fällas ikväll har jag på känn varför en 3åring?!
Det finns så många andra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: