Lördag :)

Lördagar är nog den bästa dagen på hela veckan. Mycket blir gjort å mycket kul händer å mycket god mat äts. Idag var jag till görild å Hon klippte Charlie. Blev jätte bra nu ser han igen :) är verkligen lyckligt lottad att jag har fått lära känna två underbara människor i mitt liv Malin å Görild å speciellt Malin du tänder ljuset i mig många gånger! Älskar mig trotts alla brister å nu känner jag att jag måste vara sentimental ibland :)
Till saken så efter klippning, lunch å sov middag va jag ut å cykla 7,8km på 25 min å sedan drog jag, mamma å barn till. Högbo. Jack sket i allt annat där ville bara leka i tåget å Charlie va inte bangen att följa med! Sen käkade vi glass å då hände det som inte ska hända Charlie blev geting stucken! Han skrek å skrek å skrek inget jag gjorde va bra för att trösta han å han hatade allt å alla runt ikring honom. Han har verkligen ett Ersson humör av dess like å helst ska han visa det för allt å alla. Ringde rådgivningen å de sa att så länge han inte har andnöd lr om det börjar klia i handflator å fotdsulor så va det ingen fara. Badda med nå kallt på sticket så lindrar det. Så efter en timmes skrik i bil å högbo så när vi kom in genom dörren så blötte jag handduk å slog på lejonkungen då vart han tyst! Stackars lilla kille han blir alltid så sjukt frustrerad när han slår sig lr gör illa sig riktigt. Funkar ingenting tills han själv bestämmer när det är nog, hur mycket nan än tröstar så skriker han å slingrar sig. Jack blir jätte ledsen men efter 10 min är det bra igen de är verkligen olika så.
När vi kom hem orkade vi inte gö mat å beställde pizza så jag fuskade rejält med viktnedgång som jag satt igång, pizza å sorbet glass. Men det skiter jag i jag var värd den pizzan :)
När vi lagt barnen så drog jag en stund till Svantes 30 års fest. Härligt å träffa folk å fira gubben ett tag. Drog hem vid 22 för skiftbyte med Magnus han skulle egentligen åka dit tidigare men lät mig dra en stund iaf :)
När jag kom hem skrev jag klart en bokreccention å tittade på Downton abbey. Och gissa vad Matthew friar till Mary :) bra slut på en bra kväll så nu blir det godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: