Liten.

Förstå vad liten man är på jorden jämfört med universum. Man är inte ens en myra i jämförelse, Universum sägs vara oändligt...finns det någonting som är oändligt?!?!
Jag skulle just nu vilja flyga ut på vingar i oändligheten och flyga runt bland alla stjärnor där uppe och titta ner på alla människor som går å går och går och gör samma sysslor dag ut och dag in.
Jag skulle nog få ganska roligt istället för att själv bara gå och gå och göra samma saker jag med.
Jag vill bara försvinna bort från verkligheten ut i en oändlighet där man inte vet vad något ska hända utan det bara kommer till en och sedan välja själv när det är daggs att komma ner till jorden igen.
Tänk om man fick göra det sticka ifrån allt och bara njuta för sig själv, behöver inte vara till universum men kanske till en solig strand kan räcka.
Nu blev det väldigt djupt men sån är jag ibland!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: