Måndag.

Måndag v.32 alltså ca 2v kvar tills jag börjar plugga å 1v kvar tills Magnus börjar jobba å snart börjar Charlie på dagis! Jag har varit hemma med barnen i 2år 8 mån 2 v å 2 dagar om jag ska vara exakt. Kommer kännas konstigt att gå till en riktig vardag men Gud som jag har längtat. Jag är lite nervös å har någon slags ångest men ser fram emot att få träffa folk som inte bara är ens närmaste vänner å mammor på öppna förskolan. Plus att ha något annat å göra mer än att mata barn å byta blöjor. Jag älskar att vara hemma med mina barn å livet "utanför" känns lite läskigt. Idag har vi myst på Vedön med Uffe å jag å några tjejer har börjat peppa varandra till att motionera äta rätt å bli nyttiga i 10v. Så jag har även joggat 2/3 av 2,4 km i trebo idag! Nu kör jag på ett ny start å hoppas på att min höst Depp som alltid kommer typ i slutet av aug blir mildare å mindre än tidigare år :)

Postat av: Veronica Kejerhag

När du tränar utsöndrar kroppen endorfiner så du känner dig lycklig :)Så hösten tar du utan problem och 2,4an tar du dig runt hela utan att gå innom 3 gånger?

2012-08-07, 11:25:40 - URL: http://veronicakejerhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: