Dagis

Ringde nyss dagis å hon som ska skola in Charlie verkade vara som ett litet frågetecken när jag frågade om vilken vecka han skulle skolas in i. De hade inte ens diskuterat det å jag fick en aning panik. Blev lovad v 34 lr 35 iaf så det va ju bra.
Tänkte att Jack skulle få börja dagis nästa vecka men han får va hemma med oss en vecka till.
Sjuk ångest för att allt börjar nu men glad också.
Har en känsla av att Charlie kommer bli lite av en yr vind på dagis. Han bitts för att försvara sig slänger sig ner om han inte får som han vill och är taskig mot alla som är under 2.
Behöver jag nämna att han är 7 resor värre när det gäller att vara envis än Jack.
Min lilla plutt ska in på dagis snart helt otroligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: