Nyår.

Vill göra nå skoj med familjen på nyår, har tänkt mig Stockholm med hotell och besöka Skansen akvariet. Så slog det mig idag att Kolmården hade nyårsfirande där förra året så jag gick in på deras hemsida och hittade detta http://www.kolmarden.com/Boende/Startsida-Weekendpaket/Bamseweekend/.
Förstå vilken lycka för mina två små att få uppleva, en hel bamse weekend med tiger visning dagen efter :)
När vi var i Kolmården i augusti så frågade jag Jack vad han tyckte var roligast och det va ju såklart att få krama bamse i ca 10 SEK inte titta på när alla andra djur från hela jordklotet gjorde diverse saker. Tigrarna var den andra höjdpunkten vi fick bokstavligt slita dem därifrån de stod och titta på dem en timme utan att tröttna.

Jag tror bestämt jag flyttar fram mina nyårsplaner till denna helg, om svågern inte hittar på att han ska ha 30 års fest då vill säga ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: