Göteborg/Kungälv/Ullared

Jepp nu är den långa resan gjord :)
Det gick verkligen över förväntan med Charlie mycket säkert tack vare AC och framförallt ersättningen dels en väldigt underhållande Moster som drog upp å ner på sina solglasögon hela tiden, napp var också ett väldigt hjälpmedel vissa stunder. Ersättningen gjorde så att han sov långa stunder plus att vi slapp sitta och mata honom i 1 timme varje gång han skrek efter mat. Jag hade pumpen med mig också så han fick något mål där med plus att jag slapp känna att få brösten sprängda av mjölk.
Han va självklart lite grinig att åka vagn emellanåt men då hade jag sjalen och då gick det bättre han skötte sig exemplariskt för att vara 7veckor och åkt 120mil sprungit omkring som tokar på stan I Göteborg , Liseberg, Ullared och Kungälv.
Det gick bra väldigt bra att spela synd att man va "för snäll" så man gick back på spelningen bara annars va det som vanligt skit skoj att spela och man vill bara göra om det efter man har klivit av scen!!
Nu är jag skit trött och tänker gå och lägga mig mer godbitar från helgen skriver jag imån när jag hinner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: