Spelningar :)

Njord har nu två spelningar på gång Kuggnäs (såklart) som jag/vi är sjukt taggade inför och sedan en i Belgien :D
Det ska bli SJUKT kul att få åka utomlands igen och spela och i Belgien har vi aldrig varit i förr heller och ÄNTLIGEN får jag en tjej som hänger på Mathias söta flickvän Sara. Jag har försökt tjatat med mig Linda (mathias ex) innan tusen gånger men hon har alltid fått förhinder eller inte haft råd men nu slipper jag en massa killsnack som ibland efter typ två dagar kan gå en på nerverna.
Jag kom ihåg sist när vi va på väg hem ifrån Borås och alla började komma på en idé om att skapa en "avsugnings maskin!?" (bara namnet gör ju att det är grymt jävla fånigt och fruktansvärt fjantigt) Jag tror det började med hur de skulle skapa den när vi var lite utanför Göteborg och när vi var ungefär 5-6 timmar senare i Jäderfors för att släppa av Danne då hade de startat ett företag som de "tydligen" kunde bli sten rik på!! I dessa fall så kan man känna sig en aning utanför och utsatt för att man är tjej och man skulle ge ganska mycket för ett annat kvinnligt sällskap som man kan diskutera "andra" (tydligen oviktiga saker enligt killarna som tex skor) med och kunna gå in i en affär utan att fyra killar ska stå och stampa utanför för man är för långsam!!
Men trotts detta så har vi haft och kommer ha så jäkla skoj när vi spelar, längtar like hell till de här spelningarna :)

Kommande

2010-07-30/31 – Nyköping (Kuggnäsfestivalen) w/ Ultima Thule, Kategorie C, Völund Smed, and more

2010-09-25 – Belgium, Flanders


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: